Mittwoch, 31. März 2010

Ostereier/Eastereggs

Ostern rückt näher, ich habe ein paar Tage frei und mir zum Start der Osterwoche schon mal den passenden Ring gemacht. Das Tutorial habe ich auf etsy gefunden und musste es einfach haben. Also wappnet Euch für meinen ersten Versuch im Ringbiegen. Könnte besser sein, aber ein paar Tage hab ich ja noch bis Ostern.

Easter is approaching, I took two days off at the office and made myself a ring with eggs. I found that little tut for the birdsnest-ring and had to have it. So be prepared for my first attempt at wire-wrapping a ring. It could be better, but there is still time till Eastersunday!






















Kommentare:

Jan hat gesagt…

Hi I just surfed over from MMAFriends group. I love your beadwork! Beautiful! Love your bracelets especially, you have a great sense of color.

Parudame hat gesagt…

Wow, sehr schöner Ring (oder Osternest-Ring???), der ist dir auf alle Fälle super gelungen.

Fröhliche Perlengrüße

Patricia

SharonP hat gesagt…

Now that's my kind of spring ring! Very pretty!

Tami Roth hat gesagt…

Beautiful ring Stefanie!!!
Hugs,
Tami

Anonym hat gesagt…

Thank you everyone for a great day of factual information sharing... need to tweet this post..

Anonym hat gesagt…

Ein super Blog danke! Gibt es einen Link, wo man über die
Neuigkeiten in diesem Blog benachrichtigt wird?

danke
Thomas Leitzer