Donnerstag, 15. April 2010

Ausbeute vom Flohmarkt/Goodies from the flea market

Es war zwar kalt und regnerisch am Sonntag, aber Flohmarkt musste sein. Anfangs war ich nicht wirklich glücklich, denn das meiste Zeug war billig oder langweilig, aber dann habe ich einen Verkäufer gefunden der Süßwasserperlen aus einer Geschäftsaufgabe verkauft hat. Ich liebe diese Farben. Und die billigen nachgemachten "afrikanischen" Perlen mussten auch noch mit. Auch wenn ich nicht wirklich weiß, was ich damit machen soll:-)

Although it was a cold and rainy sunday I visited a local flea market nearby. Most of the stuff was cheap or boring but suddenly there was a seller who had a bunch of freshwater pearls. I love the colors! And then I found some cheap but colorful african (?) beads - I had to buy them too. Not sure what to do with them though:-)

Kommentare:

Silke hat gesagt…

I see the best finds coming from the German flea markets! I wish we had those here... Just beautiful!! Liebe Gruesse! Silke

Beadwright hat gesagt…

Great find. I am sure you will make something wonderful with these treasures.
Nicole/Beadwright

sharon hat gesagt…

Very pretty Steph! I'm sure you will come up with something gorgeous!

stregata hat gesagt…

Wunderschöne Perlen, Stefanie! Bin gespannt was Du damit machst!

Releases by Rufydoof hat gesagt…

Ohhh I love the blue and greenish beads - very nice! Can't wait to see what you create with them.

Karyn

lovingbead hat gesagt…

Beautiful!!!