Samstag, 26. Juni 2010

A Quickie...

...at least my version. And it has finally two reasons: On the one hand I felt the urgent need for another summer-ring on the other hand I wanted to try rivets again. So here we go:
 
...zumindest meine Version davon. Und der ist letztlich zwei Gründen geschuldet Zum einen wollte ich noch einen Sommerring, zum anderen wollte ich verstärkt Rivets üben. Und ab geht's:



































And I guess there will be more, because a dear friend saw my quickie today and immediatly screamed "I need one too":-)

Kommentare:

stregata hat gesagt…

Einen wunderschönen guten Morgen!
Der Ring sieht klasse aus - sommerfröhlich!!

Nicki hat gesagt…

Hi, na das ist mal wieder gross und bunt, wie wir dich kennen :)
Das muss ich mir nachher mal in Ruhe ansehen.... Freu mich.

Barbara Lewis hat gesagt…

Beautiful! Love your use of fabric in your pieces!

Doris hat gesagt…

oh, so einen hätte ich auch gerne !!!
Grüßle
Doris

Heather Powers hat gesagt…

I love the bright colors and textures!

Visit the Art Bead Scene today, I have a surprise for you!

Silke hat gesagt…

WONDERFUL!! Einfach wunderschoen, Stefanie!! Der sagt Sommer und Sonne und Ferien... Love, Silke

sharon hat gesagt…

F A B U L O U S !!!!!

I love it!

Christine hat gesagt…

Fantastic! I love the riveted fabric, and the colors are gorgeous!

Doris hat gesagt…

Hi Stefanie,
von mir aus ist der Deal ok,du bekommst das allerletzte pastellfarbene Set und ich bekomme einen Ring von dir
Grüßle
Doris

Julianna Cannon hat gesagt…

Stefani, what a FANTASTIC piece of fun! I love it!! Your work is so unique and inspired~ I love seeing what you are up to.

mairedodd hat gesagt…

how fun! i love this!

Gypsy hat gesagt…

Better watch out!! You are going to end up in the front of a famous fashion mag, Stef!! So very, very cool!

Rebecca hat gesagt…

Wow.....just scraping my jaw off the floor....your work is continually amazing!!!

Diane hat gesagt…

Oh, I can see why! The colors are indeed gorgeous =)