Dienstag, 13. Juli 2010

I love to barter / Ich liebe Tauschen

One german lampwork-artist I truly admire is Doris! Love, love, love here pastel-colored beads-sets. Luckily she likes my stuff too. So we decided to make a little trade. I got those wonderful lampwork-beads and she got this ring. I simply love bartering!

Eine deutsche Perlen-Künsterlin, die ich wirklich bewundere ist Doris! Ich liebe ihre pastellfarbenen Lampwork-Sets. Glücklicherweise mag sie meine Sachen auch,  so dass wir einen kleinen Tausch vereinbart haben. Ich habe dieses wunderbare Perlenset bekommen, sie diesen Ring. Ein wunderbarer Tausch!



Kommentare:

Silke hat gesagt…

Stefanie, those are both so beautiful!! A gorgeous trade all around! Love, Silke

Studio Sylvia hat gesagt…

A wonderful exchange - colour for co;our!

sharon hat gesagt…

I love trading too, and you got a great one here, as well as Doris!! Both such beautiful handmade items!

Marieke hat gesagt…

wow you both did great... lovely ring and beautiful beads!