Dienstag, 10. August 2010

Summer-Fun II / Sommer-Spaß II

Having some of the mzuri-beads left and new heishis in the mail I decided to make a necklace for my summerfun-bracelet. I added some commercial chain decorated with fairy-ribbon some glass-pearls and my very own lampwork beads.

Da ich noch ein paar Mzuri-Perlen übrig hatte und viele bunte Heishis in der Post waren, habe ich gedacht - weshalb keine Kette zu meinem Sommer-Spaß Armband. Dazu gepackt habe ich noch eine gekaufte Kette mit etwas Fairy-Ribbon verschöndert, ein paar Glaswachsperlen und meine ganz eigenen Lampwork-Perlen.


Here are some detailed photos of the lampwork-beads and the chain.

Hier noch ein paar Detailfotos der Lampworkperlen und der Kette.



Kommentare:

Anja hat gesagt…

Die Kette ist echt große Klasse!

Mary Newton Designs hat gesagt…

So happy looking, Stephanie! I love how you wove the ribbon through the chain!

Bobbie Pene hat gesagt…

What an eclectic mix of fun - I love it!

Nicki hat gesagt…

Fette Kette. Auch wenn ich mich wie eine gesprungene Platte anhöre, aber das hast du echt schön gemacht.

Studio Sylvia hat gesagt…

Very summery!

Pretty Things hat gesagt…

So cool, and that chain is definitely unique!

sharon hat gesagt…

You are going color crazy girl...a GREAT kinda crazy!!

Very refreshing and funky pretty!

Beadwright hat gesagt…

This is so summery. Very pretty.
Nicole/Beadwright

Yael hat gesagt…

Wonderful colors! Very pretty!

stregata hat gesagt…

Very lovely - the colours are delicious and I love the dangled beads on the chain!

Doris hat gesagt…

mal wieder typisch Stefanie, diese Kette: fetzig und ausgeflippt
Grüßle
Doris

Cindy hat gesagt…

Gorgeous composition of color, chain and fiber. I like that it looks as if either end could be worn in the front. I'd wear this beautiful piece in a heart beat!

Perlen und Pinsel hat gesagt…

Wow, sind das tolle Perlen, tolle Farben, tolle KETTE!!!
LG Claudia