Freitag, 8. Oktober 2010

Aquarius or Big news - at least for me/ Wassermann oder Große Neuigkeiten - zumindest für mich


Aquarius is another hand-forged bangle in the mystical colors of the sea. The bangle features some of some of my handmade lampwork beads and hearts, a big turquoise ceramic round, some mykonos greek ceramic washers in various colors, mzuri paper beads, green crude agate rounds, deep blue agate rondels, some wooden beads, various fibers, sari-ribbon in different colors and some czech faceted 3 mm beads. The fiber and the sari-ribbon are wrapped with turquoise craft wire. 


Wassermann ist ein weiterer hangearbeiterter Reif in Meeresfarben. Auf ihm versammeln sich von mir selbstgemachte Lampworkperlen und -herzen, eine fette türkise Keramikperlen, ein paar griechische Keramik-Washer in verschiedenen Farben, Mzuri Papierperlen, matte grüne Achatperlen, rief dunkelblaue Achat-Rondelle, ein paar Holzperlen sowie Garne und Saristreifen in den unterschiedlichsten Farben.

And I have to tell you Aquarius is special to me because it is the first piece I've  made for my - tadaaaaaaa - ETSY-Shop. Jep, I did it, I finally managed to get my little shop up and running. There isn't too much listed yet, but it is a start and I'll hope to put up more stuff soon. 

Und ehrlich gesagt, ist mein kleiner Wassermann etwas ganz besonderes für mich, denn es ist das erste Stück, dass ich - tadaaaaaaaaaaa - für meinen ETSY-Shop gemacht habe. Jep, ich habe es endlich geschafft, den online zu stellen. Zwar ist noch nicht allzu viel gelistet, aber das hoffe ich bald zu ändern.

So I have a plea - would you mind to hop over to my little shop and tell me what you think? Is the banner good? Or terrible? What about the pictures? Do you like them or would a brighter background be more appealing to you? What about the shipping-costs? And finally: what about the prizes? Are they way over the top or reasonable? I had a really hard time to come up with them. On the one hand I would gladly give my stuff way, because I love the idea that other people like what I do and acutally wear my pieces. On the other hand I have to provide fresh supplies so there is the need for a little ROI. See - Catch 22. So please share your thoughts with me. I'd really appreciate that. 

TXHS! xoxo Stefanie

Daher habe ich eine Bitte - würde es Euch etwas ausmachen, mal in meinen Shop vorbeizuschauen und mir zu sagen, was Ihr davon haltet? Wie ist das Banner? Gut? Oder einfach nur schrecklich? Wie sind die Bilder? Gefallen sie Euch oder wäre ein hellerer Hintergrund ansprechender? Sind die Portokosten okay? Und schließlich: Was haltet Ihr von meinen Preisen? Sind die völlig überzogen oder vernünftig? Ich hatte wirklich Schwierigkeiten damit. Einerseits würde ich meine Sachen am liebesten verschenken, weil es mich freut, wenn andere meine Sachen mögen und tatsächlich tragen, andererseits muss ich für Nachschub an der Perlenfront sorgen und brauche daher ein wenig ROI. Ihr seht also, ich bin auf Euren Input angewiesen. Ich würde das wirklich zu schätzen wissen.

DANKE! xoxo Stefanie

Kommentare:

Melissa Meman hat gesagt…

Congrats! The shop looks fabulous...love the colors in your banner! Aquarius is a gorgeous bracelet...I keep wanting to incorporate fibers in some of my work, but just haven't gotten there yet.

Thanks for your kind words on my last post, by the way :)

Eveline hat gesagt…

Da ich mit keine Erfahrung mit einem Shop habe, kann ich dir leider keinen Tipp geben.
Kann dir nur sagen: mir gefällts!!!!
Schönes Wochenende
Eveline

Sara hat gesagt…

Es estupenda haces unas combinaciones preciosas.

Fundstücke hat gesagt…

Boah...ist das wieder genial!!!!Schaue mir gleich deinen Shop mal an und berichte!!!!!
LG Karola

sharon hat gesagt…

Steph, your shop is looking great! I think everything is good, backgroung, prices all seem good. Things can always be adjusted at any time, so don't worry. You are worth it!
Hugs and congrat's!

Pretty Things hat gesagt…

I love the font in the banner! I wonder -- what about a cross-section of one of your fabulous bangles? Really fill up the space with the impact of your beautiful things?

As for the photos -- they're great, wouldn't change those at all!!!!!

Congrats, and many sales to you!

Cindy hat gesagt…

CONGRATULATIONS on opening your Etsy shop! I just know you'll have a lot of fun with it...it's such a nice community. I "hearted" your shop - I think it's just beautiful. I like your photography, it is all very cohesive. And your banner is fanastic! Very artsy just like you!

Regina hat gesagt…

Congratulations on the opening of your shop on Etsy. It is perfect, love the jewelry, wonderful colors, great pictures. Best wishes for a zillion sales!

sundownbeaddesigns hat gesagt…

Congrats on opening your shop! Everything looks great. Your photos are nice and the shipping is reasonable. Best of luck with your shop.

Silke hat gesagt…

How exciting!!! Your shop looks amazing - I've already "favorited" you! And I love your latest bracelet - such gorgeous colors!! Love, Silke

stregata hat gesagt…

Congratulations!!! Ein wunderbarer Anfang - ich wünsche viel Erfolg!

Doris hat gesagt…

Herzlichen Glückwunsch zur Shoperöffnung und natürlich viel Erfolg. Dein Banner gefällt mir sehr gut, er zeigt deine Lieblingsfarben und die harmonieren ganz toll miteinander.
Grüßle
Doris

Jewelrita hat gesagt…

Really spectacular and original!

KUSELVER hat gesagt…

Tolle Farbkombination - sieht wunderschön aus!

LG Cornelia