Freitag, 26. November 2010

China Blue - Kobaltblau


My new little cockzil ring features a mix of keishi pearls in dark blue, peacock and jeans blue, some pressed czech glass leaves in a wonderful green-blue AB finish and two faceted czech glass bead in a blue AB finish. I also added some china blue sari ribbon. The ring base is a light blue shell button and everything is wrapped with dark turquoise wire

Mein neuer kleiner Cocktail-Ring besteht aus einem Keishi-Perlen Mix aus dunkelblau, peacock und jeansblau, gepressten tschechischen Glasblättern in einem grandiosen blau-grünen AB Finish, facettierten tschechischen Glasperlen in blau AB und etwas kobaltblauer Sariseide. Die Ringbasis ist ein hellblauer Perlmuttknopf, gewickelt wurde mit dunkeltürkisem Draht.
You can wear this ring with the little black dress or with jeans. 

Den Ring kann man zum kleinen Schwarzen und zur Jeans tragen.




Kommentare:

stregata hat gesagt…

Klasse, wie immer!

Nicki hat gesagt…

MIr fällt auch nichts anderes mehr ein ausser - wie schön. das sieht aus wie ein blumenstrauss.

Doris hat gesagt…

ja, was soll man da noch sagen, ist immer wieder eine Augenweide, dein Schmuck. Und der Nagellack ist hammermäßig !!!
Grüßle
Doris

Le Chateau des fleurs by Frenchy hat gesagt…

LOVE love the blue !
Happy blog hop too ! Come see my blog and follow me back !
Bisous
Frenchy
http://lechateaudesfleurs.blogspot.com/

M.M.E. hat gesagt…

What fun! I love the color combination.

sharon hat gesagt…

I love it Steph, it would look great with anything!! Fantastic colors!

The Joy of Nesting hat gesagt…

How fun!! It makes you smile everytime you look down at your hands!!!

Pattie ;)
Mazatlan Mx.

Doreen McGettigan hat gesagt…

Beautiful Jewelry! I am a new visitor and follower via Java!

http://doreenmcgettigan.blogspot.com

Cindy hat gesagt…

I am enjoying your exploration of the wire nest design - the latest ring is gorgeous. What an eye-catching piece! :-)

Perlen und Pinsel hat gesagt…

...ich war mal kein so großer Blau-Fan, ich war immer für das Grün. Langsam näher ich mich mit immer mehr Freude dem Blau, und diese Farbkombi blau mit grün angehaucht, trifft so richtig mein "gefällt-mir-s..-gut" Nerv.

Barbara Lewis hat gesagt…

Love the colors in your ring ... and on your nails! You take color coordination to the next step! Beautiful ring design.

Rebecca hat gesagt…

I love the blue! You make such great use of colour, always! And your nails are tres chic too :-)

Audrey hat gesagt…

What a beautiful blue!! Don't your hands get tired from wrapping the wire?

Sharon P hat gesagt…

Love that blue, and your nail polish~ooh la la!