Mittwoch, 10. November 2010

Wordless Wednesday! Sultan Hats


Welcome to the 7th Edition of Wordless Wednesday!

Wordless Wednesday is a great day to post an awesome picture that “speaks” for itself, no words needed!!


Turkish tombstones that I found in the garden of a mosque.

Kommentare:

Barbara hat gesagt…

Fascinating! Great picture.

stregata hat gesagt…

Die sind ja absolut fantastisch! Tolles Foto.

Missy hat gesagt…

beautiful pics x

Missy
Blending Style, celebs and Fashion
http://thefashionfusion.blogspot.com

Miss Angie hat gesagt…

Those are really neat!

See my Wordless Wednesday post here.

OneCraftyFox hat gesagt…

Wow, at a glance I had no idea what those were!! Hope you are having a great week :)

Pretty Things hat gesagt…

Those are lovely, and so serene!

sharon hat gesagt…

Awesome...and simply stunning!

Anja hat gesagt…

Sieht gut aus mit den Sultansteinen, spricht für sich selbst.
In englischsprachigen Bloggen wird das sich Verlinken zu einem Thema gerne genutzt, hier bei uns habe ich das noch nicht gefunden. Leider ist meine Zeit zu knapp es anzubieten, sonst hätte ich schon längst "kreativer Freitag" angeboten, wo jeder seinen Schmuck, Filz oder was noch Selbstgemacht ist, reinstellen kann. Das ist eine wunderschöne Möglichkeit auch auf Blogs zu kommen, die man sonst nie angesteuert hätte.

Meeling hat gesagt…

Very interesting...nice photo!

Found you through the etsy forums.