Donnerstag, 24. März 2011

My new favorites rings and a blog & artist worth checking out - Meine neuen Lieblingsringe



Usually I'm not a tutorial kind of girl but the minute I saw the ring from Don Pezzano in the current issue of Belle Armoire I fell in love. Here a the first two rings:

Normalerweise bin ich gar kein Riesenfan von Tutorials, aber in der Minute in der ich den Ring von Don Pezzano in der aktuellen Belle Armoire Ausgabe sah, habe ich mich verliebt. Hier sind die ersten beiden Ringe:



Dark annealed wire, a handmade and hammered copper disk, washers - alu and a greek cearmic washer in pink, a mzuri paperbead, little hexnuts and glass beads.

Anthrazitfarberner Eisendraht, eine handgemachte und gehämmerte Kupferscheibe, Alu-Ringe, ein griechische Keramikscheibe in pink, eine Mzuri-Papierperle, kleine Muttern und Glasperlen.


This one has one of the fabulous tin-disks Erin sent me in her soup, washers and hexnuts, a mzuri paperbead, glass-beads and a little brass heart.

Dieser besteht aus einer von Erins fantastischen Blechscheiben, Ringen und Muttern, einer Papierperle, Glasperlen und einem kleinen Messingherz.

Don has a fantastic blog - Urbandon - please, go and check it out. His stuff is fantastic!

Don hat ein fantastisches Blog Urbandon - bitte schaut vorbei und seht es Euch an. Seine Sachen sind fantastisch:

Kommentare:

Missy hat gesagt…

fab x

Missy
Enter my Exclusive Mint Velvet £50 giveaway!
http://thefashionfusion.blogspot.com

sharon hat gesagt…

I saw this article too....wild , and oh so great Steph!

stregata hat gesagt…

Die Ringe sind klasse!

Doris hat gesagt…

hammermäßig die Ringe, du hast Recht, Don macht wundervolle Sachen
Grüßle
Doris

Perlensusa hat gesagt…

Die sind cool!

Silke hat gesagt…

Those are soooo cool looking!! Wie tragen die sich denn? Ach, was habe ich meine Blogfreunde vermisst in letzter Zeit!! Ich hoffe, dir geht es richtig gut!! Love, Silke

TesoriTrovati hat gesagt…

SUPERB! I love that you were able to use the disk I sent you... brilliant use for it actually. Makes me think of possibilities and no limits. Thank you for sharing such sweet inspiration today! Enjoy the day, Stefanie!
Erin

Kelly H. hat gesagt…

Those are great! New follower, hope that you will follow me bakc!
http://kellyhunterphotography.blogspot.com/

urbandon (Don Pezzano) hat gesagt…

They are wonderful! The bright glass beads look great. Glad you liked the tutorial! All the best, Don

Mommy LaDy Club hat gesagt…

Really nice to meet you from the blog boost! Very cool rings and great blog!

Palimpa Lim hat gesagt…

Wild!!! Und "sehr Stefanie"! Große Klasse!!!
Ich wünsch Dir ein traumhaftes Wochenende!

stacilouise hat gesagt…

These rings ARE really awesome! They really go well with your style.