Dienstag, 21. Juni 2011

A Bangle for my friend - Ein Armreif für meine Freundin


My dear friend loves brown, salmon and the like. Recently I've been to a local bead fair with Nicki (we had a blast) and there I saw these beautiful ceramic beads in beige  and had to buy them for her ( I admit I bought a strand for me too:-) ).

Meine Freundin liebt braun, lachsfarben und alles was damit zu tun hat. Kürzlich war ich auf einer lokalen Perlenmesse mit Nicki (wir hatten einen Höllenspaß) und da habe ich diese wundervollen beigen Keramikperlen gesehen und sie einfach für sie kaufen müssen (Ich geb's zu, für mich habe ich auch einen Strang gekauft:-) )



I paired them with a few other facs - a brass round from Ghana and some sari silk 

Ich habe sie mt ein paar anderen Liebingsdingen von mir kombiniert - eine Bronzeperle aus Ghana und Sariseide.


I so hope she likes it - Ich hoffe sehr, dass sie es mag

Kommentare:

Doris hat gesagt…

das ist soooo schön!!!!
Grüßle
Doris

TesoriTrovati hat gesagt…

If she doesn't like it, I will be your new best friend.

;-)

Lovely work, dear!
Enjoy the day!
Erin

Rebecca hat gesagt…

Pretty Stefie! I love the way you use those brass beads :-) Hope your friend likes her bracelet 0 I'm sure she will :-)

sharon hat gesagt…

Gorgeous and soothing colors Steph!

Anja hat gesagt…

Der erste Eindruck ist afrikanisch, und eine Perle kommt ja auch aus Ghana. Es sind aber eigentlich die anderen Perlen, die sie afrikanisch wirken lassen. Deine Freundin wird sie sicherlich gerne tragen!

sundownbeaddesigns hat gesagt…

She will love it! Those ceramic beads are gorgeous! I've never seen anything quite like them. Beautiful!

Savvy Practicality hat gesagt…

Your friend will love the bracelet because you took the time to make it for her. You considered her likes, and made a wonderful tribute to your friendship.

urbandon (Don Pezzano) hat gesagt…

Beautiful. Love the brass bead.

Off the Beadin' Path hat gesagt…

Your friend is blessed to have you, Stefanie! That bracelet is so individual and unique, just for her. It's always fun to make something with a certain personality in mind! Lovely, as always!

Pretty Things hat gesagt…

Oh I LOVE that! That brass bead and the bits of ribbon rock it!

chicandfrog hat gesagt…

Ich bin nicht deine Freundin aber das gefällt mir sehr!

(and with your double languages blog I can also improve my German!)

Liebe Grüße,
Ambra

Erin hat gesagt…

Love it! I'm in love with these earthy beads and the touch of fiber.

Lutka And Co. hat gesagt…

Oh, I love the chunkiness - Nice!
By the way, Stefanie, are the German Bead Babes planning another challenge? I'd love to participate in another challenge :-)

Melissa Meman hat gesagt…

your friend is very lucky! Love that peachy colored bead next to the brass!

Fundstücke hat gesagt…

Hey Steff, na dein Kompliment kann ich nur zurückgeben, sieht aus wie ein Armband aus der Urzeit bzw Bronzezeit....extrem Klasse!!!!

GlG Karola

Every Day Products & More hat gesagt…

hello newest follower from the hop look forward to reading your posts
http://everydayproductsandmore.blogspot.com/

Chef in Training hat gesagt…

beautiful bracelet! You have a great blog! I am visiting from the Boost My Blog Friday! I am your newest follower and would love it if you would follow me back! thanks so much!
-Nikki
http://chef-n-training.blogspot.com/

Sandra hat gesagt…

Wunderschön geworden. Und genau meine Farben. *heimlich klau*

GlassBeadArt hat gesagt…

Wunderschönes Armband!

GlassBeadArt hat gesagt…

Wunderschönes Armband!

CREATIVE MIND hat gesagt…

totally Smart :)
Love the idea
I am following you now,i hope you will like to follow me back!!!

My Life Under the Bus hat gesagt…

If she doesn't like it I will wrestle everyone else for it !

Audrey hat gesagt…

That is beautiful!!

Blacklady hat gesagt…

Liebe STefanie,
boah, das ist wieder wunderschön. Gefällt mir super gut in diesen Erdtönen.
liebe Grüße
Karin

Perlen und Pinsel hat gesagt…

Das ist ja mal wieder genial, diese Faaaarben, ein Traum. Da kommt mir auch Karamell in den Sinn.... :-)

Kerstin Hanko - Handmade Jewelry hat gesagt…

Wow, Du machst so schöne Sachen!!! Ganz toll, bin sehr begeistert!! :-)
LG, Kerstin

Cathie Carroll hat gesagt…

Stunning!

You have such an assured and beautiful style.