Sonntag, 25. März 2012

Yippie - Batering - Tauschen


I love to barter. Karola is a wonerful german lampwork-artist with a great sense for colors and style! The best - she loves too barter so we decided to do so. This is what I got -look at these cool beads. 

Ich liebe Tauschen Karola ist eine wunderbare deutsche Lampwork-Künstlerin mit einem großen Farb-Gespür und Sinn für Fromen - sie tauscht auch gerne - so dass wir uns für einen Tausch entschieden habe. Diese traumhaften Perlen habe ich bekommen.

Look at this cute skulls and this caterpillar - Schaut Euch nur die niedlichen Totonköpfe an und die Raupe:


And the pillow-beads - und die Linsen



And - looking at these beads - I officially declare her the master of dots -

Und - wenn ich mir diese Perlen hier anschaue - erkläre ich sie offiziell zur Meiterin der Punkte -


Karola asked for one of my new spiral bracelet design - her color-choice - coral, red and orange. Loved that.one.

Karola hat sich ein Armband in meinem neuen Spiraldesign gewünscht - ihe Farbwahl - koralle, rot und orange. Ich liebe das.



Sarisilk, african glass and paperbeads, brassbeads, mop-chips...

Sariseide, afrikanische Glas- und Papierperlen, Messingperlen, Perlmuttchips...



Crystals and wooden disks and so on... Kristallperlen, Holzlinsen etc..


Thank you Karola, that was so much fun! Danke Karola, das hat so viel Spaß gemacht.

Kommentare:

Regina hat gesagt…

Wow, what a great collection of beads, can't wait to see what you make with it all.

Charade hat gesagt…

What an exciting trade - for both of you. Your work is so creative and fun.

sharon hat gesagt…

How wonderful to have a fab friend to trade with...and you got a great loot! The beads are so fun and beautiful Steph, and i love how the bracelet you made her.....so pretty! You inspire me with color!

Inge hat gesagt…

Wow, super Farben und ein tolles Armband - eine schöne Woche, Inge

A... nakit hat gesagt…

beautiful beads and bracelets!!! :)

Fundstücke hat gesagt…

Immer wieder gerne....!!!!!!!!
Danke für die anerkennenden Worte.

Dicken Knutscha

Rein hat gesagt…

Ein tolles Armband!

Cindy hat gesagt…

What a great trade with Karola - yes she is the master of dots! I really like that one bead that looks like a clown, with the cone hat in the first photo! Your bracelet is beautiful, Stafanie! The colors are vibrant and really eye-catching!

Sabine hat gesagt…

Die Perlen sind ja wohl der Kracher. Hab schon überlegt, ob ich nicht einen Tauschblog einrichte. Mal sehen.
LG Sabine