Mittwoch, 9. Mai 2012

Sorry - Entschuldigung


Ok, now I'm officially the world worst giveaway hostess. I'm so, so sorry. But after batteling with my Wlan and my computer (got it back from the repair service a few hours ago) I'm glad to finally announce the winner of the giveaway and you can be sure I double the price in fact I double the winners: and drum roll - the winners are 3 and 7:  Off the Beadin' Path and Sundownbeaddesigns. Ladies I'll contact you about your adresses.

Okay, nun bin ich auch offiziell die mieste Giveaway-Veranstalterin der Welt. Es tut mir so Leid. Aber nach dem Dauerk(r)ampf mit unserem Wlan und einem abgeschmierten Computer (hab ihn gerade zurück aus der Reparaturwerkstatt) kann ich nun endlich den Gewinner des Giveaway verkünden und ihr könnt sicher sein, ich verdoppele den Preis, nein, ich verdoppele auch die Gewinner - und gewonnen haben  - Trommelwirbel - Off the Beadin' Path and Sundownbeaddesigns.

In the meantime I made another pendant with the clay beads. Gotta say - love them. The other stuff are danglin charms - hearts and keys :-) , a metal ring and a saucer like huge spacer bead. 

In der Zwischenzeit habe ich einen neuen Anhänger gemacht - auch diesen mit den Tonperlen - die gefallen mir wirklich. Der Rest ist ein Anhängergebamsel (Herzen und  anderer Kram), ein Metallring und ein Spacer in Ufo-Form.


And I guess this is something more for my German friends I decided to start another blog in german about my favorite book genre: mystery-novels and bloody thrillers with a sprinkle of fantasy here and there: stefanieskrimis.blogspot.de.

Ach ja, und da ich es einfach nicht lassen kann, Rezensionen zu schreiben, da habe ich gedacht, ich kann auch gleich noch ein Blog starten zu meinem absoluten Lieblingsgenre - Krimis und blutige Thriller - und ab und an auch einem Fantasy-Roman: stefanieskrimis.blogspot.de.

Kommentare:

Shelby Foxwell hat gesagt…

Thank you Stefanie! Love the pendant...Red is my favorite color! The ribbon just makes it!

LiliKrist hat gesagt…

It's ok, sometimes we can't handle the unpredictable trouble =)
Lovely pendant...

Fundstücke hat gesagt…

Sehr knuffiger Anhänger!!!!!!
GlG Karola

Blacklady hat gesagt…

Liebe Stefanie,
wow hab ich vieles versäumt, aber alles was ich sehe ist wieder wunderschön und mit liebe gemacht. Mir gefällt das gestapelte und bunte auch super gut.
lg karin

Ioana-Carmen hat gesagt…

Chic, Chic baby! do you like the ideea of following each other?;X

FashionSpot.ro

Sabine hat gesagt…

Ach, was für ein Stress. Was ist man doch auf diese Technik angewiesen.
LG Sabine

Pretty Things hat gesagt…

I love your pendants! And even though I've known how to say "Sorry" in German for a while, that's the first time I've seen it spelled out (and I'll die of embarrassment if that's not German).

Doris hat gesagt…

ooooooooooooohhhhh, Computerausfall ist so furchtbar, dafür sind deine Anhänger um so schöner!!!
Grüßle und bis bald
Doris

Cindy hat gesagt…

Stefanie, what a sweet pendant necklace!! I love it! The silver charms mixed with the ribbon - it is perfect (and so are your photos!). :-)

sharon hat gesagt…

I have been terribly behind in blogging! Your creations are so wonderful and colorful, a big congrat's to the winners!