Mittwoch, 8. August 2012

It's been a while...es ist eine Weile her...



It's been a while since I blogged and surfed the net but unfortunately my thyroid is still driving me nuts. Combined with hay fever I had to step down a bit and I tried to stay calm instead. Not that easy for a person like me but necessary:-) I really hope that my health issues will get better in the coming month because I miss you all!

But one thing was crystal clear I had to participate in the bead soup of the wonderful Lori Anderson from Pretty Things who I admire deeply! And she paired me with the incredible Tina Holden who is a super talented polymer bead maker from Canada. Her beads are to die for and she is such a darling. So generous and the best thing - she speaks german. How cool is that? She sent me not one but the two soups with incredibely wonderful beads partly made by herself. I'm totally in love with them! Stay tuned for the big reveal on August the 11th!

Es ist eine Weile her, dass ich gebloggt und mich im Netz herumgetrieben habe, aber leider treibt mich meine Schilddrüse immer noch in den Wahnsinn. Dies kombiniert mit Heuschnupfen musste ich leider ein wenig kürzer treten und mich still verhalten. Gar nicht so einfach für eine Person wie mich aber leider notwendig :-)Ich hoffe sehr, dass meine Gesundheitsprobleme in den kommenden Monaten besser werden, denn ich vermisse Euch alle!

Eine Sache war mir allerdings glasklar ich wollte unbedingt an der Bead Soup der wundervollen Lori Anderson von Pretty Things teilnehmen, die ich unendlich bewundere. Sie hat mich mit der unglaublichen Tina Holden zusammengebracht, einer Polymerbead-Künstlerin aus Kanada. Ihre Perlen sind traumhaft schön und sie ist ein unglaublich toller Mensch - so großzügig und das Beste - sie spricht Deutsch. Wie cool ist das bitte? Sie hat mir nicht eine, sondern gleich zwei tolle Suppen mit teils selbst gemachten Perlen geschickt. Ich bin ganz verknallt in sie. Bleibt bitte dran für die große Enthüllung am 11. August!

Kommentare:

TesoriTrovati hat gesagt…

Hello Miss Stefani! I am sorry to hear that you are not feeling well. I hope that you get that under control and are back at it soon! I look forward to seeing what you and your partner do in this next round of the soup! Enjoy the day. Erin

Sabine hat gesagt…

Ich hoffe, es geht die wieder besser.
Wunderschöne beads für die soup ♥
LG Sabine

Perlendschungel hat gesagt…

Hallo Stefani,
ja, ich wünsche dir auch gute Besserung und dass die Schilddrüse nicht noch "verrückter" macht. ;0)
Ich freue mich auch schon sehr auf Samstag - bin auch dabei und habe gerade zwei Schmuckstücke fertig gestellt.
Liebe Grüße und viel Spaß beim Blog Hop,
Sabine

Ginger Bishop hat gesagt…

I've missed you Sweetie. Your beads are lovely. I'll be back on the 11th to see what they've become.

Fundstücke hat gesagt…

Habe mir schon Sorgen gemacht!!!!
Schön, dass du wieder da bist!!!

GglG Karola

Silver Mist Diamonds hat gesagt…

Hope you feel better!!! Looking forward to more blog post. Take care. :)

Pretty Things hat gesagt…

I'm sorry I didn't know you weren't feeling well -- I'm so out of touch with blogs right now it's not even funny but rest assured, it's not intentional! Hugs!