Samstag, 23. Februar 2013

I got mail - Post war da


It's snowing and snowing and snowing. I hate snow at the the end of February so it was a wonderful surprise that my bead soup arrived!

Es schneit und schneit und schneit. Ich hasse Schnee Ende Februar, daher war es eine besonders schöne Überraschung, dass meine Bead Soup eingetrudelt ist.


And look at those wonderful beads. Isn't the focal, Jacqueline Keller - my super talented partner from Switzerland - send to me, simply divine?  And spoiled me with a handmade clasp and coordinating spacer beads.

Und schaut Euch nur diese wunderbaren Perlen an. Ist die Focalperle, die mir die super taltentierte Jacqueline Keller - meine diesjährige Partnerin aus der Schweiz - geschickt hat, nicht einfach göttlich? Und zusätzlich hat sie mir noch diesen tollen selbsgemachten Verschluss und passende Spacer geschickt.


I just hope that I can do these beauties justice!  Ich hoffe nur, dass ich diesen Schönheiten gerecht werden kann.

And this is, what I sent her. It's a mixture of everything I like - brass african beads, sari ribbon, leather, paperbeads, glass and ceramic beads, agate, freshwater pearls, a handmade beaded bead and a few things more:-)

Und dies habe ich ihr geschickt. Es ist ein Mix aus allen Sachen, die ich mag. Afrikanische Bronzeperlen, Sariseide, Leder, Papierperlen, Glas- und Keramikperlen, Achate, Süßwasserperle, eine handgemachte geperlte Perle und noch ein paar Dinge mehr



Can't wait for her piece - Ich bin so gespannt, was sie damit macht.

Kommentare:

Malin de Koning hat gesagt…

Lovely Stefanie!
Beautiful lampwork you got there. With a strong color theme. Looking forwatd to see what you will wisk together with those.
Ha, YOUR soup, the one you sent to Jacqueline, could almost have been one from me. You and I sure like the same things :-)

Malin de Koning hat gesagt…

Lovely Stefanie!
Beautiful lampwork you got there. With a strong color theme. Looking forwatd to see what you will wisk together with those.
Ha, YOUR soup, the one you sent to Jacqueline, could almost have been one from me. You and I sure like the same things :-)

Perlendschungel hat gesagt…

Das sind beides ganz tolle Suppen, Stefanie!
Ich warte auch gerade auf die meine. Ich freue mich schon auf's "Basteln" und bin sehr gespannt, was du mit den Lampwork Perlen von Jacqueline zauberst!
LG, Sabine

PiPa hat gesagt…

Beautiful soups, a lot of fun!

Sarah Singer hat gesagt…

What delicious-looking soups! One very simple and beautiful and the other eclectic and wonderful :)

Roswitha hat gesagt…

Tolle Suppe! Beide!

LG Roswitha

Ginger Bishop hat gesagt…

The colors of the soup you sent are so warm and inviting. The soup you received is lovely too. I really like the toggle. I can't wait to see what fabulous thing you create.

la mar de bonita hat gesagt…

Interessantes Süppchen - bin schon gespannt, was Du daraus zauben wirst! :0) Und auch darauf, was sich Jaqueline mit Deinen auserwählten Schätzen einfallen lassen wird!
Liebe Grüße, Michi

Doris hat gesagt…

Ohhhh, bin auch gespannt auf diese beiden Ergebnisse

Grüßle
Doris

CreARTelier - Jacqueline Keller hat gesagt…

und nochmals ein dickes dankeschön!! ich bin auch mega gespannt was du daraus zaubern wirst... ich muss meines nur noch fotographisch in szene setzen ;-)
glg
jacqueline

EB Bead and Metal Works, LLC hat gesagt…

Wow - your soup is just gorgeous! I can't wait to see what you create. Love the soup you sent too!

Jewels By Ine hat gesagt…

Both of the soups are very nice! But that focal is really amazing! Have fun beading!

sharon hat gesagt…

I love them both! I know you will work wonders with the soup you received, you are sooo good with vivid colors, and the soup you sent is a dream of beads!!Looking forward to seeing both!

Blacklady hat gesagt…

Hi,
wow, wahnsinn, was für wunderschöne genial Perlen...Ich beneide dich mal drum....
lg karin

maryharding hat gesagt…

Great lampwork beads you got. And the clasp so yummy. I am sure she is in heaven with what you sent her. You two make a great set of blog partners. I am looking forward to seeing what you both make.